SPØRGSMÅL & SVAR

Spørgsmål og svar

Her finder du de mest stillede spørgsmål og de tilhørende svar.

Hvordan booker jeg udstyr?

For at booke udstyr skal du på forsidens bjælke, øverst på siden, klikke på ’SHOP’. I shoppen vælger du de telte og tillægspakker, du gerne vil leje. Når du har valgt et produkt og tilføjet det til indkøbskurven kan du trykke ‘fortsæt med at handle’, hvis du ønsker at booke flere produkter i samme lejeperiode.  Dernæst bookes ønskede lejeperiode og sidst trykker du ‘gå til kassen’ og betalingssiden kommer frem.

Hvordan modtager jeg udstyret?

Under betaling på hjemmesiden vælger du den leveringsmulighed, der fungerer bedst for dig. Udstyret kan eksempelvis sendes tur og retur med posten eller udstyret kan jeg levere hjem til dig og hente igen, hvis du bor i Malmø- eller Københavnsområdet. En anden mulighed er at udstyret leveres på en rasteplads eller på et pick-up sted på vej til og fra din naturoplevelse, hvis din tur derhen og hjem igen går via København eller Malmø. Ved valg af personlig levering kommer du og jeg at aftale hvor og hvornår levering skal finde sted.

Hvordan afleverer jeg udstyret?

Hvis du har valgt at modtage dine varer med posten, skal varerne returneres fra den pakkeshop du hentede varerne i. Varerne skal sendes dagen efter lejeperioden er udløbet. Du bruger de vedlagte labels og fragtprisen for returnering er inkluderet i den totale forsendelsespris. Du skal altså ikke betale, når du returnerer varerne via pakkeshoppen. Hvis du har valgt personlig levering kommer jeg og henter varerne på aftalte tid og sted.  Ved valg af personlig levering kommer du og jeg at aftale hvor og hvornår aflevering skal finde sted.

Hvad hvis udstyret går i stykker?

Her henviser vi til lejebetingelsernes §4: I tilfælde af skader, tab eller manglende tilbagelevering af lejede produkter vil lejer blive opkrævet betaling af værdien af det lejede på udlejningstidspunktet, reparationsomkostninger eller køb af samme/lignende produkter i det omfang, det ikke kan dækkes af det betalte depositum.

Du kan læse nærmere i vores Lejebetingelser.

Er det nødvendigt at booke lang tid i forvejen?

Du er velkommen til booke, når det passer dig. Men vi vil så gerne udgå, at du bestiller forgæves. Derfor anbefaler vi, at du booker dit udstyr minimum 1 måned i forvejen.

Kan jeg aflyse min booking og få pengene tilbage?

Du har ret til at fortryde en aftale inden for 14 dage. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du indgik aftalen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. Ønsker du det lejede leveret inden de 14 dages fortrydelsesfrist er udløbet, fratræder fortrydelsesretten.

Du kan læse nærmere i vores Lejebetingelser.

Kan jeg ændre min booking/indhold, efter jeg har betalt?

Vi tilbyder gratis at ændre din bestilling til andre telte eller tillægspakker eller andre tidspunkter for levering, såfremt det ønskede udstyr er ledigt i den ønskede periode.  Dog skal dette ske senest 14 dage før, den planlagte lejeperiode begynder. Er dette ikke tilfælde vil I blive informeret. Det fulde beløb vil blive trukket.

Er der nogen retningslinjer i forhold til brug af udstyret?

Her henviser vi til lejebetingelsernes §10: Det lejede udstyr benyttes på eget ansvar. Her henvises til sikkerhed, forsigtighed og forståelse for anvendelse af for eksempel økser, knive og gas.

Vi henviser desuden til lejebetingelsernes §11: Campacamp henviser til leverandørens anbefalinger ved opsætning, brug og nedpakning af udstyr. Se f.eks. instruktionsfilm på www.campacamp.dk, vedlagte manualer i udlejningspakkerne, Tentsiles hjemmeside for anbefalinger angående Stingray telt, Amok Equipments hjemmeside for Amok Draumr hængekøje, o.s.v.

Du kan læse nærmere i vores Lejebetingelser.

Er der en hotline, vi kan ringe til, hvis der sker noget med vores udstyr under turen?

Du kan altid tinge til +4520300802 og jeg vil gøre alt, hvad jeg kan, for at hjælpe dig.

Skulle jeg ikke svare, vil jeg ringe tilbage så hurtig så muligt, såfremt I lægger en besked på telefonsvareren.

I hvilke dele af landet leverer Campacamp sit udstyr?

Vi leverer til hele landet.

Er en forsikring obligatorisk?

Du kan ikke tegne en forsikring hos Campacamp. Vi tager et depositum ved betalingen.

Se i øvrigt lejebetingelsernes §4: I tilfælde af skader, tab eller manglende tilbagelevering af lejede produkter vil lejer blive opkrævet betaling af værdien af det lejede på udlejningstidspunktet, reparationsomkostninger eller køb af samme/lignende produkter i det omfang, det ikke kan dækkes af det betalte depositum.

Du kan læse nærmere i vores Lejebetingelser.